Dalí. BABY SUMO

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 24 075 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dalí. BABY SUMO koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
24 075 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
One of the titans of modern painting, Salvador Dalí is the quintessential surrealist but also a performer, designer, and visionary. This publication presents his work in unprecedented size and detail, accompanied by a chronology following his path from Catalonia through Paris to Hollywood and…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Hans Werner Holzwarth

Zobrazit všechny knihy autora Hans Werner Holzwarth
Výběr knih vydavatele Taschen

Zobrazit všechny knihy vydavatele Taschen
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.