Dáma kontra strelec

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 280 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dáma kontra strelec koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
280 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 4 další varianty  
Dáma kontra strelec koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
305 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dáma kontra strelec koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
321 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dáma kontra strelec koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dáma kontra strelec koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dáma kontra strelec koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
280 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dáma kontra strelec koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dáma kontra strelec koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
393 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Detektivky, thrillery a horory - od společnosti Slovart.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dáma kontra strelec je 569 Kč

Výběr knih autora Dominik Dán

Zobrazit všechny knihy autora Dominik Dán
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.