Daň z přidané hodnoty 2017 - Úplné znění zákona o DPH od 1. července 2017 s pedagogickými pomůckami včetně komentářů a grafů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 373 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Daň z přidané hodnoty 2017 - Úplné znění zákona o DPH od 1. července 2017 s pedagogickými pomůckami včetně komentářů a grafů koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
373 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Daň z přidané hodnoty 2017 - Úplné znění zákona o DPH od 1. července 2017 s pedagogickými pomůckami včetně komentářů a grafů koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
398 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Daň z přidané hodnoty 2017 - Úplné znění zákona o DPH od 1. července 2017 s pedagogickými pomůckami včetně komentářů a grafů koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
401 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Daň z přidané hodnoty 2017 - Úplné znění zákona o DPH od 1. července 2017 s pedagogickými pomůckami včetně komentářů a grafů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
369 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jedinečné zpracování problematiky dph pro praxi v komentářích a na příkladech. Tato publikace nabízí čtenářům úplné znění zákona o DPH s navazujícím komentářem, odkazy na související ustanovení a praktické příklady.Publikace je stále jedinou na trhu, která názorným způsobem, a to na grafech,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Daň z přidané hodnoty 2017 - Úplné znění zákona o DPH od 1. července 2017 s pedagogickými pomůckami včetně komentářů a grafů je 385 Kč

Výběr knih autora Zdeněk Kuneš

Zobrazit všechny knihy autora Zdeněk Kuneš
Výběr knih vydavatele 1.VOX

Zobrazit všechny knihy vydavatele 1.VOX
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.