Poradce 2/2025 Zákon o pojistném na veřejné zdravotní pojištění s komentářem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 192 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Poradce 2/2025 Zákon o pojistném na veřejné zdravotní pojištění s komentářem koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
192 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Poradce 2/2025 Zákon o pojistném na veřejné zdravotní pojištění s komentářem koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Poradce 2/2025 Zákon o pojistném na veřejné zdravotní pojištění s komentářem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
183 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Poradce 2/2025 Zákon o pojistném na veřejné zdravotní pojištění s komentářem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
237 Kč
Není skladem

Poradce 2/2025 Zákon o pojistném na veřejné zdravotní pojištění s komentářem koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Zákon o pojistném na veřejné zdravotní pojištění s komentářem – Zákon stanoví povinnosti a správné postupy pojištěnců, plátců pojistného a také zdravotních pojišťoven v právních podmínkách roku 2024. Zákon o rezervách s komentářem – Účelem zákona o rezervách je kromě jiného nastavit podmínky,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Poradce 2/2025 Zákon o pojistném na veřejné zdravotní pojištění s komentářem je 207 Kč


Výběr knih vydavatele Poradce s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Poradce s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.