DPH 2023 – výklad s příklady

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 391 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

DPH 2023 – výklad s příklady koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
391 Kč
Skladem (odeslání ihned)

DPH 2023 – výklad s příklady koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
407 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
DPH 2023 – výklad s příklady koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
416 Kč
Skladem (odeslání ihned)

DPH 2023 – výklad s příklady koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
370 Kč
Není skladem

DPH 2023 – výklad s příklady koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
416 Kč
Není skladem

Krátký popis
19. vydání této publikace obsahuje novelizovaná ustanovení zákona o DPH k 1. 1. 2023 a některé nové či upřesněné výklady zákona o DPH. Výklad všech ustanovení zákona o DPH je doplněn o množství příkladů z praxe. Publikaci využijí všichni, kteří se v praxi s DPH setkávají.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy DPH 2023 – výklad s příklady je 400 Kč

Výběr knih autorů Zdeněk Kuneš , Pavla Polanská

Zobrazit všechny knihy autora Zdeněk Kuneš, Pavla Polanská
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.