Daň z přidané hodnoty 2024 - Úplné znění zákona o DPH k 1. 1. 2024

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 877 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Daň z přidané hodnoty 2024 - Úplné znění zákona o DPH k 1. 1. 2024 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
877 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Daň z přidané hodnoty 2024 - Úplné znění zákona o DPH k 1. 1. 2024 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
912 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Daň z přidané hodnoty 2024 - Úplné znění zákona o DPH k 1. 1. 2024 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
866 Kč
Není skladem

Daň z přidané hodnoty 2024 - Úplné znění zákona o DPH k 1. 1. 2024 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
866 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jedenácté vydání této publikace obsahuje novelizovaná ustanovení zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, k 1. lednu 2024 a s tím související nové a upřesněné výklady tohoto zákona. Výklad všech ustanovení zákona o DPH je doplněn o množství příkladů z praxe. Publikaci tak využijí…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Daň z přidané hodnoty 2024 - Úplné znění zákona o DPH k 1. 1. 2024 je 880 Kč

Výběr knih autora Zdeněk Kuneš

Zobrazit všechny knihy autora Zdeněk Kuneš
Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.