Dandadan 5

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dandadan 5 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
199 Kč
Není skladem

Krátký popis
Momo a Konspirák se vydávají do horského letoviska, aby vymýtili zlo z domu patřícího rodině Momoina starého kamaráda Džidžiho. Ukáže se však, že si nejspíš ukousli příliš velké sousto, protože záhada prokletého domu nejspíš souvisí s jeho původním majitelem, který uctíval velmi nebezpečné…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Yukinobu Tatsu

Zobrazit všechny knihy autora Yukinobu Tatsu
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.