Daně, účetnictví, vzory a případy 8/2021

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Daně, účetnictví, vzory a případy 8/2021 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
161 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Daně, účetnictví, vzory a případy 8/2021 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
161 Kč
Není skladem

Krátký popis
Konkrétních důvodů ukončení podnikání OSVČ může být pestrá paleta. Pokud fyzická osoba definitivně ukončí svou samostatnou činnost, měla by si uvědomit související administrativní povinnosti. Jaké to jsou povinnosti? Pracovněprávní vztah se řídí zákoníkem práce. Pokud však nelze vdaném…

Zobrazit celý popis

Zobrazit všechny knihy autora Eva Dandová, Martin Děrgel, Luděk Pelcl
Výběr knih vydavatele Poradce s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Poradce s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.