100 otázek a odpovědí Účetní závěrka za rok 2021, Zahraniční příjmy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

100 otázek a odpovědí Účetní závěrka za rok 2021, Zahraniční příjmy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
120 Kč
Není skladem

Krátký popis
Účetní závěrka Účetní jednotka provádí účetní uzávěrku v případech, kdy má podle § 17 odst. 2 zákona povinnost uzavírat účetní knihy k určitým okamžikům. Účetní uzávěrku lze vnímat ve dvou rovinách. Jedná se o: zaúčtování uzávěrkových operací a samotné technické uzavření účetních knih. Komplex…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 100 otázek a odpovědí Účetní závěrka za rok 2021, Zahraniční příjmy je 120 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Eva Dandová, Ladislav Jouza, Jana Drexlerová
Výběr knih vydavatele Poradce

Zobrazit všechny knihy vydavatele Poradce
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.