Dangerous Dinosaurs - Interactive History Book for Kids

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 325 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dangerous Dinosaurs - Interactive History Book for Kids koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dangerous Dinosaurs - Interactive History Book for Kids koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
325 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Travel back in time to the period of the dinosaurs in this fact-packed lift-the-flap book!How big was a Brachiosaurus? Could dinosaurs fly? Why did dinosaurs become extinct? Find the answers to all these questions and more. Each action-packed scene is packed with facts and interactive flaps…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dangerous Dinosaurs - Interactive History Book for Kids je 354 Kč

Výběr knih autora Joshua George

Zobrazit všechny knihy autora Joshua George
Výběr knih vydavatele Gemini Books Group Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Gemini Books Group Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.