Dark Music

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 248 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dark Music koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
248 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dark Music koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
265 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Dark Music koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
282 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dark Music koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dark Music koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dark Music koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
A gripping new thriller from the bestselling author of THE GIRL IN THE SPIDER'S WEB

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dark Music je 263 Kč

Výběr knih autora David Lagercrantz

Zobrazit všechny knihy autora David Lagercrantz
Výběr knih vydavatele Quercus publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Quercus publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.