Debaty bez cenzury 2

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 342 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Debaty bez cenzury 2 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
342 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Debaty bez cenzury 2 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
351 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Debaty bez cenzury 2 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
393 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Debaty bez cenzury 2 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
332 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Debaty bez cenzury 2 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
343 Kč
Není skladem

Debaty bez cenzury 2 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
390 Kč
Není skladem

Debaty bez cenzury 2 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
320 Kč
Není skladem

Krátký popis

Stejně jako první kniha Debaty bez cenzury přináší i tato sepsané záznamy z 12 inspirativních debatních Clubů J. E. Purkyně moderovaných Romanem Šmuclerem a Štěpánem Svačinou, kterých se účastnilo celkem 51 osobností. Námátkou lze uvést Martina Zounara, Václava Klause, Ivu Holmerovou, Evu…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Debaty bez cenzury 2 je 353 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Štěpán Svačina, Roman Šmucler, Petra Hátlová
Výběr knih vydavatele Axonite

Zobrazit všechny knihy vydavatele Axonite
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.