Debaty bez cenzury 4

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 284 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Debaty bez cenzury 4 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
284 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Debaty bez cenzury 4 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
313 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Debaty bez cenzury 4 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
315 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Debaty bez cenzury 4 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
264 Kč
Není skladem

Debaty bez cenzury 4 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
287 Kč
Není skladem

Krátký popis

Kolik v sobě máme neandrtálských genů? Jak ovlivní umělá inteligence medicínu? Jaké možnosti nám do budoucna poskytne plastická chirurgie? Jak máme správně užívat antibiotika? Odpovědi na tyto a další otázky přinášejí inspirativní debatní Cluby J. E. Purkyně, které moderují prezident České…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Debaty bez cenzury 4 je 292 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Štěpán Svačina, Roman Šmucler, Petra Hátlová
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.