Dechberoucí Zázrak: Kompletní první sezóna

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 367 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dechberoucí Zázrak: Kompletní první sezóna koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
367 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dechberoucí Zázrak: Kompletní první sezóna koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
ZÁZRAKY SE DĚJÍ! Rok 2015 se nesmazatelně zapsal do historie českého komiksu. Na stáncích se objevil první sešit pravidelně vycházející komiksové superhrdinské série, odehrávající se v českém prostředí, což bylo do té doby pokládáno za nemožné. Odstartovala se tak nová éra. A nejen to! Autoři…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dechberoucí Zázrak: Kompletní první sezóna je 407 Kč

Výběr knih autora Petr Macek

Zobrazit všechny knihy autora Petr Macek
Výběr knih vydavatele CZECH NEWS CENTER

Zobrazit všechny knihy vydavatele CZECH NEWS CENTER
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.