Děda jménem Nuel

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 150 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Děda jménem Nuel koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
150 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Děda jménem Nuel koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
160 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Děda jménem Nuel koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
166 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Děda jménem Nuel koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
170 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Miloň Čepelka napsal už řadu dramatických pohádek pro televizi (Zlatý náhrdelník, Králíček a dračí princezna aj.) i pro rozhlas (Lesní babka, Fešák hastrman, Cesta do Afriky atd.), ale až dosud žádnou pohádku knižní. Novinku Děda jménem Nuel teď označil jako pohádku-nepohádku. Kombinuje v ní…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Děda jménem Nuel je 161 Kč

Výběr knih autora Miloň Čepelka

Zobrazit všechny knihy autora Miloň Čepelka
Výběr knih vydavatele Čas

Zobrazit všechny knihy vydavatele Čas
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.