Dědečkové

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 376 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dědečkové koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
376 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dědečkové koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
378 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dědečkové koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
311 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Dědečkové koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
353 Kč
Není skladem

Dědečkové koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
378 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Dědečkové - Čech Pavel. Babičku vydala v roce 1855 Němcová. Její hozenou rukavici teď zvedá Čech - a jako odpověď nabízí rovných devět Dědečků. V tomto ohledu je v rámci české literatury i českého komiksu unikátní. Autorem poetických a nápaditých komiksů je Pavel Čech – tajný člen…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dědečkové je 369 Kč

Výběr knih autora Pavel Čech

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Čech
Výběr knih vydavatele Petrkov

Zobrazit všechny knihy vydavatele Petrkov
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.