Demon in the Wood

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 425 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Demon in the Wood koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
564 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Demon in the Wood koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
409 Kč
Není skladem

Demon in the Wood koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Demon in the Wood koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
451 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Demon in the Wood koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
499 Kč
Není skladem

Krátký popis
Discover the origin story of the Darkling in this beautifully illustrated, first-ever Grishaverse graphic novel from the no. 1 New York Times bestselling Shadow a Bone trilogy and international Netflix sensation. Praise for the Grishaverse:"This is what fantasy is for." The New York Times Book…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Demon in the Wood je 469 Kč

Výběr knih autora Leigh Bardugo

Zobrazit všechny knihy autora Leigh Bardugo
Výběr knih vydavatele Libri GmbH

Zobrazit všechny knihy vydavatele Libri GmbH
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.