Atmosphere

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 369 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Atmosphere koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Atmosphere koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
591 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atmosphere koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
478 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Atmosphere koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
579 Kč
Není skladem

Atmosphere koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
369 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Atmosphere koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
500 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Atmosphere koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
422 Kč
Není skladem

Krátký popis
An epic novel set against the backdrop of the 1980s space shuttle program and the extraordinary lengths we go to live and love beyond our limits.In the summer of 1980, astrophysics professor Joan Goodwin begins training to be an astronaut at Houston's Johnson Space Center, alongside an…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Atmosphere je 477 Kč

Výběr knih autora Taylor Jenkins Reid

Zobrazit všechny knihy autora Taylor Jenkins Reid
Výběr knih vydavatele Libri GmbH

Zobrazit všechny knihy vydavatele Libri GmbH
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.