First to Die at the End

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 244 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

First to Die at the End koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
244 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
First to Die at the End koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
250 Kč
Skladem (odeslání ihned)

First to Die at the End koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)

First to Die at the End koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
336 Kč
Skladem (odeslání ihned)

First to Die at the End koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
250 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
First to Die at the End koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)

First to Die at the End koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
473 Kč
Skladem (odeslání ihned)

First to Die at the End koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
470 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

First to Die at the End koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
284 Kč
Není skladem

Krátký popis
In this prequel to the NO. 1 INTERNATIONAL BESTSELLING phenomenon of TIKTOK fame, They Both Die at the End, two new strangers spend a life-changing day together after Death-Cast make their first fateful calls.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy First to Die at the End je 313 Kč

Výběr knih autora Adam Silvera

Zobrazit všechny knihy autora Adam Silvera
Výběr knih vydavatele Libri GmbH

Zobrazit všechny knihy vydavatele Libri GmbH
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.