Démoni minulosti - Moravské případy Jakuba a Viléma

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 228 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Démoni minulosti - Moravské případy Jakuba a Viléma koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
228 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Démoni minulosti - Moravské případy Jakuba a Viléma koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
271 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Démoni minulosti - Moravské případy Jakuba a Viléma koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Démoni minulosti - Moravské případy Jakuba a Viléma koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Démoni minulosti - Moravské případy Jakuba a Viléma koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Když se paní Eliška dlouho nevrací ze své každodenní projížďky, vydává se ji její manžel Vilém z Cornštejna hledat. To, co najde na cestě kousek od hradu, jím hluboce otřese. Naštěstí má opět po boku věrného přítele Jakuba, který se ujímá pátrání a je odhodlaný najít pachatele ohavného zločinu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Démoni minulosti - Moravské případy Jakuba a Viléma je 252 Kč

Výběr knih autora Martina Novotná

Zobrazit všechny knihy autora Martina Novotná
Výběr knih vydavatele Knihy s úsměvem

Zobrazit všechny knihy vydavatele Knihy s úsměvem
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.