Existence marnosti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 244 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Existence marnosti koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
244 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Existence marnosti koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Existence marnosti koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Existence marnosti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
226 Kč
Není skladem

Existence marnosti koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Příběh začíná v prostředí psychiatrické léčebny. Perry Bittman, eso v oboru psychiatrie, má před sebou případ, který mu změní život. Poháněn svým mentorem Henrym, vstupuje do podivuhodného vyprávění, jednoho z pacientů. Ten zprvu jeví příznaky typické schizofrenie či syndromu rozdvojené…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Existence marnosti je 255 Kč

Výběr knih vydavatele Knihy s úsměvem

Zobrazit všechny knihy vydavatele Knihy s úsměvem
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.