Deník jednonožce

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 140 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Deník jednonožce koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
140 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Deník jednonožce koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
152 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Deník jednonožce koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
153 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Deník jednonožce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
128 Kč
Není skladem

Deník jednonožce koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
139 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jiří Švihálek (a.k.a. pacholek) ve svém deníku bez servítků a s humorem sobě vlastním den po dni popisuje, co prožívali s manželkou Kačkou po nehodě na motorce. Amputace nohy, nesnesitelné bolesti, přemísťování kostí v těle a zotavování. Nevzdal to a svými upřímnými, sarkastickými texty…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Deník jednonožce je 171 Kč

Výběr knih vydavatele Knihy s úsměvem

Zobrazit všechny knihy vydavatele Knihy s úsměvem
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.