Deník dekadentního intelektuála

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 169 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Deník dekadentního intelektuála koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Deník dekadentního intelektuála koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
170 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Deník dekadentního intelektuála koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
175 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Deník dekadentního intelektuála koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
176 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Deník dekadentního intelektuála koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
177 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Deník dekadentního intelektuála - Gebauer Jan. Deník Jana Gebauera mladšího (1884-1908), syna slavného jazykovědce, zachycuje pocity a životní postoje nadějného archiváře a historika. Většina deníkových záznamů a postřehů představuje pramen spíše intimního charakteru, ale objevíme…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Deník dekadentního intelektuála je 173 Kč

Výběr knih vydavatele Ústav T. G. Masaryka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ústav T. G. Masaryka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.