Praha - Vídeň - Lancaster

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 96 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Praha - Vídeň - Lancaster koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
96 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Praha - Vídeň - Lancaster koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
107 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Praha - Vídeň - Lancaster koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
119 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Praha - Vídeň - Lancaster koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
89 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace, vydaná k významnému životnímu jubileu profesora Jaroslava Krejčího, přináší výbor z jeho prací, dokumentující více než půlstoleté vědecké úsilí na poli makrosociologicky uchopených srovnávacích dějin civilizací. Na konkrétních textech, zčásti dosud nevydaných, zčásti obsažených v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Praha - Vídeň - Lancaster je 102 Kč

Výběr knih autora Jaroslav Krejčí

Zobrazit všechny knihy autora Jaroslav Krejčí
Výběr knih vydavatele Ústav T. G. Masaryka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ústav T. G. Masaryka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.