Deník nadporučíka c.k. armády z let 1914 - 1918

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 184 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Deník nadporučíka c.k. armády z let 1914 - 1918 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
184 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Deník nadporučíka c.k. armády z let 1914 - 1918 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
207 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Deník nadporučíka c.k. armády z let 1914 - 1918 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Deník nadporučíka c.k. armády z let 1914 - 1918 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
216 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Deník nadporučíka c.k. armády z let 1914 - 1918 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
173 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha je originálním fotografickým svědectvím o dnes málo známém a přehlíženém balkánském bojišti Velké války. Je výběrem z více než 300 fotografií válečného deníku, který během tažení rakousko-uherské armády západním Balkánem sestavil poručík, od roku 1915 pak nadporučík Hynek Doležal …

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Deník nadporučíka c.k. armády z let 1914 - 1918 je 197 Kč

Výběr knih autora Václav Štěpánek

Zobrazit všechny knihy autora Václav Štěpánek
Výběr knih vydavatele Matice moravská

Zobrazit všechny knihy vydavatele Matice moravská
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.