Od Moravy k Moravě III - Z historie česko-srbských vztahů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 134 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Od Moravy k Moravě III - Z historie česko-srbských vztahů koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
134 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Od Moravy k Moravě III - Z historie česko-srbských vztahů koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
148 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Od Moravy k Moravě III - Z historie česko-srbských vztahů koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
149 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Od Moravy k Moravě III - Z historie česko-srbských vztahů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
330 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace je v pořadí již třetím knižním výstupem úspěšně se rozvíjející spolupráce mezi Maticí moravskou a Maticí srbskou. Tematicky se zaměřuje na problematiku česko-srbských vazeb z doby první světové války a meziválečných let. Kniha obsahuje celkem 14 historických, literárněvědných a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Od Moravy k Moravě III - Z historie česko-srbských vztahů je 190 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Václav Štěpánek, Ladislav Hladký
Výběr knih vydavatele Matice moravská

Zobrazit všechny knihy vydavatele Matice moravská
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.