Debaty bez cenzury

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 307 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Debaty bez cenzury koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
307 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Debaty bez cenzury koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
341 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Debaty bez cenzury koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
376 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Debaty bez cenzury koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
334 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Debaty bez cenzury koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
341 Kč
Není skladem

Debaty bez cenzury koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
376 Kč
Není skladem

Debaty bez cenzury koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
311 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Debaty bez cenzury - Svačina Štěpán;Šmucler Roman;Hátlová Petra. Kniha přináší sepsané záznamy z inspirativních debatních Clubů J. E. Purkyně moderovaných Pavlínou Wolfovou, Romanem Šmuclerem, Štěpánem Svačinou a dalšími. Témata jsou různá: vznik České republiky, zdravotnictví ve…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Debaty bez cenzury je 340 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Štěpán Svačina, Roman Šmucler, Petra Hátlová
Výběr knih vydavatele Axonite

Zobrazit všechny knihy vydavatele Axonite
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.