Diagnóza gambler

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 209 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Diagnóza gambler koupíte na Albatros
Albatros
209 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Diagnóza gambler koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Diagnóza gambler koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
250 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Diagnóza gambler koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Diagnóza gambler koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
261 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Diagnóza gambler koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
218 Kč
Není skladem

Diagnóza gambler koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
246 Kč
Není skladem

Diagnóza gambler koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
229 Kč
Není skladem

Krátký popis

Autobiografický román o závislosti na hazardních hrách. Jak snadno lze propadnout závislosti na hazardních hrách? Diagnóza gambler je životopisný román zachycující zcela autentický příběh gamblera, který v sázkách během 30 let prohazardoval 4–5 milionů korun. Román ukazuje, jak závislost na…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Diagnóza gambler je 237 Kč

Výběr knih autora Petr Sýkora

Zobrazit všechny knihy autora Petr Sýkora
Výběr knih vydavatele Pointa

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pointa
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.