Dialectic of Enlightenment

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 473 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dialectic of Enlightenment koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
473 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
This is a new, improved translation of the most influential publication of the Frankfurt School of Critical Theory. Adorno and Horkheimer aimed "to explain why humanity, instead of entering a truly human state, is sinking into a new kind of barbarism."

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Theodor W. Adorno , Max Horkheimer

Zobrazit všechny knihy autora Theodor W. Adorno, Max Horkheimer
Výběr knih vydavatele Verso Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Verso Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.