Aspekty nového pravicového radikalizmu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 193 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Aspekty nového pravicového radikalizmu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
193 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Aspekty nového pravicového radikalizmu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
174 Kč
Není skladem

Krátký popis
V apríli roku 1967 predniesol Theodor W. Adorno, významný nemecký filozof a sociológ, na pôde Viedenskej univerzity prednášku, ktorá nie je z dnešného pohľadu len bežným historickým dokumentom. Adorno analyzoval ciele, zdroje a taktiku nového pravicového radikalizmu svojej doby. Na príklade…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Aspekty nového pravicového radikalizmu je 183 Kč

Výběr knih autora Theodor W. Adorno

Zobrazit všechny knihy autora Theodor W. Adorno
Výběr knih vydavatele Hadart Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hadart Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.