K potírání antisemitismu - Přednáška

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 220 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

K potírání antisemitismu - Přednáška koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
220 Kč
Skladem (odeslání ihned)

K potírání antisemitismu - Přednáška koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

K potírání antisemitismu - Přednáška koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

K potírání antisemitismu - Přednáška koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
203 Kč
Není skladem

K potírání antisemitismu - Přednáška koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
221 Kč
Není skladem

Krátký popis
Antisemitismus viděl Adorno jako ústřední pojivo radikálních pravicových hnutí poválečné německé společnosti, které spojovaly různé proudy militantního a excesivního nacionalismu. Upozorňoval na problém tzv. poloveřejné šeptandy, "fámy o Židech", jež má až reklamní charakter, pomocí níž se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy K potírání antisemitismu - Přednáška je 225 Kč

Výběr knih autora Theodor W. Adorno

Zobrazit všechny knihy autora Theodor W. Adorno
Výběr knih vydavatele Pulchra

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pulchra
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.