Filozofie nové hudby

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 273 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Filozofie nové hudby koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
273 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Filozofie nové hudby koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
293 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Filozofie nové hudby koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
300 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Filozofie nové hudby koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
310 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Filozofie nové hudby - Adorno Theodor W.. Základní spis, který reflektuje novou hudbu z několika různých hledisek – kromě hudebních aspektů je zohledněn její filozofický, sociologický a estetický kontext. Kniha je rozdělena na dvě části a je doplněna rozsáhlejší introdukcí. První…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Filozofie nové hudby je 294 Kč

Výběr knih autora Theodor W. Adorno

Zobrazit všechny knihy autora Theodor W. Adorno
Výběr knih vydavatele Akademie múzických umění

Zobrazit všechny knihy vydavatele Akademie múzických umění
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.