Dieťa z neba

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 480 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dieťa z neba koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
480 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Dieťa z neba koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
480 Kč
Není skladem

Krátký popis
Rozmýšľate, ako svojmu dieťatku povedať, že je adoptované? Máte obavy, ako sa rozprávať o tejto citlivej téme? Chcete ho uistiť, že je milované? Pre adoptované deti je obzvlášť ťažká téma opustenia / neprijatia a s tým súvisiaci smútok, hnev, strach, pochybnosti o sebe, či dokonca hanba a vina.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dieťa z neba je 480 Kč

Výběr knih autora Michaela Ray

Zobrazit všechny knihy autora Michaela Ray
Výběr knih vydavatele TOP1 knihy

Zobrazit všechny knihy vydavatele TOP1 knihy
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.