Diferenciální diagnostika vnitřních chorob

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 439 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Diferenciální diagnostika vnitřních chorob koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
439 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Diferenciální diagnostika vnitřních chorob koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Diferenciální diagnostika vnitřních chorob koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
591 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Diferenciální diagnostika vnitřních chorob koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
607 Kč
Není skladem

Krátký popis
Diferenciální diagnostiku vnitřních chorob přeložil ze 17. vydání německého nakladatelství Thieme do. MUDr. Jiří Strejček, CSc. Autorem knihy je přednosta univerzitní interní kliniky v Curych prof. Dr. Walter Siegenthaler. Dílo navazuje na úspěšnou původní publikaci prof. Hegglina, která vyšla…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Diferenciální diagnostika vnitřních chorob je 521 Kč

Výběr knih vydavatele Aventinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Aventinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.