Dilema všežravce

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 361 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dilema všežravce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
361 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Dilema všežravce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
488 Kč
Není skladem

Dilema všežravce koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
371 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dilema všežravce koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
423 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dilema všežravce koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
446 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dilema všežravce koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
408 Kč
Není skladem

Krátký popis
Autor se ve své mimořádně čtivé práci zaměřuje na velkovýrobu potravin v USA, ovšem jeho poznatky jsou stejně platné pro všechny vyspělé země západního světa. Krom alarmujícího reportážního popisu samotné produkce uvažuje i o tom, jaký má dopad na krajinu, hospodářské plodiny a zvířata, ale i…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dilema všežravce je 416 Kč

Výběr knih autora Michael Pollan

Zobrazit všechny knihy autora Michael Pollan
Výběr knih vydavatele Dokořán

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dokořán
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.