Dilema všežravca

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 371 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dilema všežravca koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
371 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Dilema všežravca koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
432 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dilema všežravca koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
541 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Čo si dáme na večeru? Táto otázka sa týka každého všežravca a vždy to tak bolo. Keď môžete skonzumovať prakticky hocičo, čo vám príroda ponúka, rozhodovanie o tom, čo by ste mali jesť, nutne vyvolá úzkosť. Najmä ak vám niektoré z potenciálne ponúkaných jedál môžu spôsobiť chorobu či dokonca…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dilema všežravca je 448 Kč

Výběr knih autora Michael Pollan

Zobrazit všechny knihy autora Michael Pollan
Výběr knih vydavatele N Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele N Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.