Dión Chrýsostomos - O výtvarném umění, náboženství a filosofii

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 109 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dión Chrýsostomos - O výtvarném umění, náboženství a filosofii koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
109 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dión Chrýsostomos - O výtvarném umění, náboženství a filosofii koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
112 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dión Chrýsostomos - O výtvarném umění, náboženství a filosofii koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
92 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha seznamuje s dílem a životem Dióna Chrysostoma (Zlatoústého). Dión byl představitelem tzv. „druhé (či nové) sofistiky“, hnutí nájemných rétorů, učitelů a potulných filosofů, kteří se pokoušeli v kulturně politickém prostoru Římské říše oživit formální postupy attické rétoriky klasické doby…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dión Chrýsostomos - O výtvarném umění, náboženství a filosofii je 104 Kč

Výběr knih autora Jiří Pavlík

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Pavlík
Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.