Sbírka příkladů z aplikované statistiky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sbírka příkladů z aplikované statistiky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
287 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Sbírka příkladů z aplikované statistiky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
288 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tato sbírka příkladů je určena především studentům základního kurzu pravděpodobnosti a matematické statistiky, i když obsahuje i příklady pro pokročilejší studenty. Je zpracována v souladu se skripty "RNDr. František Jaroš a kolektiv: Pravděpodobnost a statistika", VŠCHT, 1998, na které jsou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sbírka příkladů z aplikované statistiky je 287 Kč

Výběr knih autora Jiří Pavlík

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Pavlík
Výběr knih vydavatele Vydavatelství VŠCHT

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vydavatelství VŠCHT
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.