Přehled judikatury ve věcech státního zastupitelství a státních zástupců.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 495 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Přehled judikatury ve věcech státního zastupitelství a státních zástupců. koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
495 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Přehled judikatury ve věcech státního zastupitelství a státních zástupců. koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
533 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Přehled judikatury ve věcech státního zastupitelství a státních zástupců. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
522 Kč
Není skladem

Přehled judikatury ve věcech státního zastupitelství a státních zástupců. koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
518 Kč
Není skladem

Krátký popis
Přehled judikatury je fakticky prvním zpracováním rozhodovací činnosti soudů ve věcech státního zastupitelství a státních zástupců. Autoři jej pojali jako výběr nejdůležitějších rozhodnutí jak tuzemských, tak evropských soudů, která se vztahují k otázkám základního postavení a působnosti…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Přehled judikatury ve věcech státního zastupitelství a státních zástupců. je 517 Kč

Výběr knih autorů Jiří Pavlík , Jan Lata

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Pavlík, Jan Lata
Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.