Disciplína je osud

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 249 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Disciplína je osud koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
249 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Disciplína je osud koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
249 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Disciplína je osud koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Disciplína je osud koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
332 Kč
Není skladem

Disciplína je osud koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Disciplína je osud koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Disciplína je osud koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Užijte si skvělé dobrodružství, odehrávající se na stránkách této knihy, která se stala okamžitým bestsellerem podle New York Times, Wall Street Journal a také USA Today! Autor Ryan Holliday svou knihou Odvaha volá postavil první pilíř ze čtyř ctností, na nichž stojí umění života stoika. V této…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Disciplína je osud je 285 Kč

Výběr knih autora Ryan Holiday

Zobrazit všechny knihy autora Ryan Holiday
Výběr knih vydavatele Audiolibrix

Zobrazit všechny knihy vydavatele Audiolibrix
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.