Dvojitá výhra

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 213 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dvojitá výhra koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
213 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dvojitá výhra koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dvojitá výhra koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dvojitá výhra koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
226 Kč
Není skladem

Dvojitá výhra koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Všichni své kariéry rozjíždíme s dobrými úmysly. Jak se ale v práci zvyšuje stres a napětí, propadne řada z nás dříčské mýlce. Říkáme si: když ještě trochu přidám, zvládnu to. Ať ale makáme, jak chceme, povinnosti nás vždycky předběhnou. Pracujeme více a spíme méně, v kanceláři problémy řešíme…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dvojitá výhra je 244 Kč

Výběr knih autora Michael Hyatt

Zobrazit všechny knihy autora Michael Hyatt
Výběr knih vydavatele Audiolibrix

Zobrazit všechny knihy vydavatele Audiolibrix
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.