Desetkrát klidnější - Vyhrajte nad úzkostí a začněte žít

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 286 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Desetkrát klidnější - Vyhrajte nad úzkostí a začněte žít koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Desetkrát klidnější - Vyhrajte nad úzkostí a začněte žít koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Desetkrát klidnější - Vyhrajte nad úzkostí a začněte žít koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Desetkrát klidnější - Vyhrajte nad úzkostí a začněte žít koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Desetkrát klidnější - Vyhrajte nad úzkostí a začněte žít koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Lépe se můžete cítit už teď. Vaše úzkost tu nemusí být napořád. Ať už bojujete s generalizovanou, sociální, panickou, nebo jinou úzkostí, delší, či kratší dobu, doktorka Kirren Schnack vám ve své knize Desetkrát klidnější nabídne praktické rady, jak se s ní naučit pracovat. Díky svému vzdělání…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Desetkrát klidnější - Vyhrajte nad úzkostí a začněte žít je 337 Kč

Výběr knih autora Kirren Schnack

Zobrazit všechny knihy autora Kirren Schnack
Výběr knih vydavatele Audiolibrix

Zobrazit všechny knihy vydavatele Audiolibrix
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.