Dítě války

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 344 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dítě války koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
344 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dítě války koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dítě války koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
344 Kč
Není skladem

Dítě války koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
368 Kč
Není skladem

Krátký popis
„Ješte ho naposledy políbí, pustí ho. – A s ním odejdou i kousky jejího rozbitého srdce.“ Osud Clary Knightové určuje válka. Z válečného sirotka se stane ošetřovatelkou statečných vojáku první světové války. Zamiluje se do jednoho ze svých pacientu a prožije s ním kus života v jeho indické…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dítě války je 360 Kč

Výběr knih autora Renita D'Silva

Zobrazit všechny knihy autora Renita D'Silva
Výběr knih vydavatele Fortuna Libri

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fortuna Libri
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.