Divočina

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 204 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Divočina koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
204 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Divočina koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
222 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Divočina koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Divočina koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
203 Kč
Není skladem

Krátký popis
Čtyřiadvacet příběhů českých i zahraničních spisovatelů a spisovatelek (mezi něž patří slovutní autoři ověnčení literárními cenami i zástupci mladé generace) nabízí literární divokost v různých podobách. Někteří ji nacházejí v pralesích, jiní ve vztazích mezi lidmi, další vytvořili příběhy o…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Divočina je 218 Kč


Výběr knih vydavatele Novela Bohemica

Zobrazit všechny knihy vydavatele Novela Bohemica
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.