Dlouhé stíny Mnichova

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 315 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dlouhé stíny Mnichova koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
315 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dlouhé stíny Mnichova koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
326 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Dlouhé stíny Mnichova koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
301 Kč
Není skladem

Krátký popis
Mnichovská dohoda z roku 1938 a postoj k ní vybraných evropských států (zejm. Velké Británie a Francie, ad.). Dopady na mezinárodní politiku a diplomatické vztahy Československa. Nové, dosud nezveřejněné informace z londýnských a amerických archivů.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dlouhé stíny Mnichova je 314 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Jaroslav Šebek, Jan Kuklík, Jan Němeček
Výběr knih vydavatele Auditorium

Zobrazit všechny knihy vydavatele Auditorium
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.