Do pelíšku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 193 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Do pelíšku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
193 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Do pelíšku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Do pelíšku koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Do pelíšku koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Do pelíšku koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
215 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Do pelíšku koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
203 Kč
Není skladem

Krátký popis
Klidně spi, velký medvěde, ať se vám něco hezkého zdá, ptáčkové v hnízdě pod hvězdnou oblohou. Leporelo pro nejmenší s tvarovanými stránkami a hvězdným překvapením na konci. Petr Horáček je výtvarník a autor velmi úspěšné série dětských knih. Jeho knihy byly přeloženy do několika jazyků a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Do pelíšku je 209 Kč

Výběr knih autora Petr Horáček

Zobrazit všechny knihy autora Petr Horáček
Výběr knih vydavatele Portál

Zobrazit všechny knihy vydavatele Portál
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.