Doba krále Karla IV.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 70 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Doba krále Karla IV. koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
70 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Doba krále Karla IV. koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
70 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Doba krále Karla IV. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
70 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Doba krále Karla IV. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
74 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Doba krále Karla IV. koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
67 Kč
Není skladem

Krátký popis
Páté pokračování oblíbené edice Dějiny trochu jinak nás zavede do doby, kdy byly české země středem Evropy a Praha získala většinu památek, které turisté z celého světa obdivují dodnes. Pan Tempora tentokráte vypráví o lucemburské dynastii, která usedla na český trůn v roce 1310.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Doba krále Karla IV. je 70 Kč

Výběr knih autorů Eva Semotanová , Palme Jaromír

Zobrazit všechny knihy autora Eva Semotanová, Palme Jaromír
Výběr knih vydavatele Kartografie Praha

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kartografie Praha
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.