Dobrodružství pobytu vezdejšího. Radim Palouš v rozhovoru s Josefem Beránkem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Dobrodružství pobytu vezdejšího. Radim Palouš v rozhovoru s Josefem Beránkem aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
V životopisném rozhovoru s publicistou Josefem Beránkem (autorem rozhovorů s V. Malým, P. Kolářem a J. Sokolem) profesor Palouš hovoří o událostech, které ovlivnily a nasměrovaly jeho život.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Josef Beránek

Zobrazit všechny knihy autora Josef Beránek
Výběr knih vydavatele Karmelitánské nakladatelství

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karmelitánské nakladatelství
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.