Dobrodružství profesora Challengera

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 176 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dobrodružství profesora Challengera koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
176 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dobrodružství profesora Challengera koupíte na Albatros
Albatros
195 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dobrodružství profesora Challengera koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dobrodružství profesora Challengera koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
173 Kč
Není skladem

Dobrodružství profesora Challengera koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
188 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Dobrodružství profesora Challengera - Doyle Arthur Conan. Ano, pane, co ještě? Doufal jsem, že jste již pryč! Svéhlavý profesor G. E. Challenger a jeho novinářský přítel Ted Malone se vrací ve dvou příbězích, které v českém knižním vydání dosud nevyšly! Pavel Pecháček přeložil dva…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dobrodružství profesora Challengera je 187 Kč

Výběr knih autora Arthur Conan Doyle

Zobrazit všechny knihy autora Arthur Conan Doyle
Výběr knih vydavatele CPRESS

Zobrazit všechny knihy vydavatele CPRESS
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.