Docvičování psaní

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 35 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Docvičování psaní koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
35 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
"Malá písanka" je určena těm dětem, které si hůře pamatují tvary písmen a počáteční psaní jim působí potíže, nebo jim rozsah základního nácviku nestačí. Písanka má neobvyklý formát, je podstatně zúžená a děti píší na krátké řádky. To zlepšuje jejich přístup k dalšímu psaní. Na tento titul se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Docvičování psaní je 35 Kč

Výběr knih autora Hana Mikulenková

Zobrazit všechny knihy autora Hana Mikulenková
Výběr knih vydavatele Prodos

Zobrazit všechny knihy vydavatele Prodos
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.